Tipsport extraliga má novou znělku: Maskoti ve vesmíru i čisté dresy

Maskoti klubů | Foto: TELH

26. prosince 18:15

Dominik Dubovči

Po několika letech se nejvyšší česká soutěž dočká nepatrné změny. Před zápasem vždy uslyšíte novou znělku, která má – podobně jako hymna Ligy mistrů – pomoci k většímu zapojení fans po celém Česku.

K vidění na stadionech i v televizním vysílání, případně na sociálních sítích – soupeření maskotů o pohár na vyladěném hudebním pozadí je motivem nové znělky Tipsport extraligy, mrkněte sami:

Video odráží reálný cíl klubů – získat Masarykův pohár. Jedinečné prvky klubových maskotů byly zasazeny do univerzálního konceptu hokejisty a námět se odehrává v imaginárním vesmíru – protože česká extraliga je teď plná sportovních hvězd.

Extraliga chce (nejen) tímto krokem posílit vztah mezi klubem a fanouškem, zábavnou formou chce oslovit i nejmladší generace. Inspirací byl i svět technologií a AI. 

„Již před sezonou 2023/24 jsme diskutovali novou znělku. Pomohlo nám to ujasnit si směr, kterým se chceme vydat – větším vizuálním sepětím s identitou klubů, odlišit se netradičním pojetím, oslovit mladé generace fanoušků a naplňováním konceptu Extralife – čili bavit se hokejem nejen na stadionu,“ přibližuje zrod nové znělky Jana Obermajerová, ředitelka BPA sport marketing. Agentura prý vybírala z několika povedených návrhů. 

„Chceme zdůraznit identitu klubů, oslovit mladé generace fanoušků a naplnit koncept Extralife – bavit se hokejem nejen na stadionu.“

„Právě maskot je jedna z prvních věcí, která se malým fanouškům vryje do paměti, a i díky jemu si budují vztah ke svému oblíbenému klubu,“ upřesňuje postoj k podobě a využití maskotů Petr Nitsche, marketingový ředitel agentury BPA. 

„Společně s novou znělkou vznikl vizuálně sladěný sponzorský vzkaz s oficiálními partnery. Znělku bereme jen jako základ, máme totiž nyní široké možnosti, jak zábavnou formou obohatit i televizní grafiku, studio, komunikaci na oficiálních profilech Tipsport extraligy na sociálních sítích, či vstoupit na různé herní platformy, vytvářet mobilní hry, filtry pro mobily anebo hrát si s virtuálními 3D světy,“ dodává Nitsche.

„Podoba znělky je inovativní a odráží, kam se posouvá svět technologií i nových zábavných platforem. Jako hokejová extraliga nechceme být v tomto směru pozadu.“ 

Své hodnocení připojuje i ředitel Tipsport extraligy Martin Loukota: „Podoba znělky je inovativní a odráží, kam se posouvá svět technologií i nových zábavných platforem. Jako hokejová extraliga nechceme být v tomto směru pozadu a jsem rád, že se BPA jako náš marketingový partner nebojí zkoušet i méně tradiční formy, které mohou oslovit především mladší generace.“ 

Fanoušky hokeje se totiž lidé stávají nejvíce ve věku od šesti do osmnácti let, ti nejaktivnější si pak nejpevnější vztah vytvoří právě ve věku od 6 do 10 let. I s ohledem na ně tak chce extraliga reflektovat gaming a virtuální či rozšířenou realitu.

Kreativní koncept i samotné technické ztvárnění zajistilo studio Silencio FX, které použilo metodu motion capture, kdy byl naskenován reálný pohyb hokejového hráče, který se převedl do 3D.

Maskoti klubů

Maskoti klubů | Foto: TELH

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz